Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Wiklund - 31 oktober 2011 21:19

Hej alla läsare idag så var jag och shoppade jag och min mamma. Jag ska lägga upp bilder på allt jag köpte.

Jag börjar med det jag köpte på Kappahal

tights för 80 kr

 

tights för 129

 

kofta för 50 kr

nu kläderna från Lindex

Blus för 75 kr

 

skjorta för 50 kr

 


hejdå alla läsare för nu måste jag gå bye bye// Linnea

Av Linnea Wiklund - 30 oktober 2011 20:51

Hej alla läsare idag så tävlade jag  i höjdhopp och 200meter löpning  på höjdhopp så hoppa jag 1.25 och i 200 meter så sprang jag på 37.30  och båda var persomligtrekord nej nu årkar jag inte mer för idag jag måste sova nu hejdå //Linnea


Av Linnea Wiklund - 29 oktober 2011 20:24

hej alla läsare nu så ska jag lägga några bilder på mig sen så ska ni rösta om vilken som är snyggast

nummer 1

 

nummer 2

 

nu så får ni röst i kommerntar rutan om vilken jag ska på halloween

hejdå Linnea

Av Linnea Wiklund - 26 oktober 2011 20:29

hej alla läsare idag  orkar inte skriva så mycket idag så jag lägger in en smileys  men jag måste sova nu så bye bye   

Av Linnea Wiklund - 25 oktober 2011 18:58

Hej alla läsare idag gick jag till skolan det var roligt. Min kompis kom till mig idag. Vi pärlade pärlplattor  det var roligt jag hoppade över scoterna idag för jag har fortfarande lite ont i halsen. sen åkte hon hem då fortsatte jag att pärla.

Sen åt jag mat . Nu så smsar jag med min brevkompis så jag måste sluta skriva hejdå//Linnea

ps. jag ska lägga in en bild idag också .ds  

    

Av Linnea Wiklund - 25 oktober 2011 07:23

Hej  jag ska till skolan nu men lägger ändå in en bild  

mitt hår när jag skulle på skolavslutning     

Av Linnea Wiklund - 24 oktober 2011 19:50

Hej alla läsare igen jag mår bättre nu så jag ska gå till skolan imorgon. Men iallafall jag gör inget speciellt nu så jag lägger in två eller tre bilder på bloggen        

Av Linnea Wiklund - 24 oktober 2011 17:07

 Hej alla läsare nu är jag här igen. Som sakt jag har inte hittat kamran ännu men ska fortsätta leta.  Jag  har sett på två filmer idag. Inann jag såg på filmerna så åt jag lunch. Mamma kom hem med köpt lunch och det var subway super gott. Min kompis ringde och sa krya på dig jag blev glad för att hon ringde. Nu har mamma åkt och handlat och pappa har kommit hem minlillebror har också kommit. Men han stack till våra grannar. Nu så tittar jag på Project Runway. skriver kanske mer sen jag får se men hejdå//Linnea        ps. det här var i sommras .ds

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta är du inne på data?
 1-2 dagar i veckan
 3-4 dagar i veckan
 5 eller fler dagar i veckn
 1 gång i månaden
 8 gånger i månaden
 typ varannan vecka
 några gånger i månaden
 några gånger om året

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linneas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards